لیست قیمت رنگ الوان

شرکت تعاونی تولید رنگ و رزین الوان، با عرضه محصولاتی با کیفیت پایدار، توانسته در طول بیش از سه دهه فعالیت مستمر خود، بزرگترین و مهمترین سرمایه را که اعتماد مشتری است، کسب نماید. در این مقاله ضمن درج لیست قیمت رنگ الوان، آخرین اطلاعیه و تغییرات در محصولات و قیمت های رنگ الوان را نیز برای شما ارائه خواهیم کرد. همچنین در ادامه شما را با محصولات و کارخانه بزرگ رنگ الوان بیشتر آشنا می کنیم.

لیست قیمت رنگ الوان

لیست قیمت رنگ های روغنی و پایه حلالی الوان

لیست قیمت ضد زنگ الوان

لیست قیمت رنگ های نیم پلاستیک و مادر رنگ پلاستیک پایه آبی الوان

لیست قیمت رنگ های اکریلیک پایه آبی الوان

تاریخچه رنگ الوان

شرکت رنگ الوان با فعالیت در زمینه ساخت انواع رنگهای ساختمانی، بعد از تغییرات مدیریتی که در اوایل دهه هفتاد در این شرکت ایجاد شد، بصورت تعاونی به مسیر خود ادامه داد که منجر به توسعه سهم بازار داخل در استانهای شمالی، غربی، شرقی و جنوبی کشور شد.

عزم و تدبیر مدیران این شرکت، دوره جدیدی از موفقیت را برای آن رقم زد به طوری که تولید و صادرات محصولات گوناگون، جهش چشمگیر میزان و تنوع تولیدات و کسب افتخارات مختلف در طول یک دهه گذشته، گواه این ادعا می باشند که خلاصه آن در قسمت افتخارت سایت درج شده است.

همانطور که گفتیم رنگ الوان با سابقه طولانی در تولید، محصولات گوناگونی در زمینه رنگهای ساختمانی و صنعتی، تزئینی، پوشش های کف، انواع تینر، ضد حریق و … در سبد تولید خود داشته است. دراین حوزه، ثبات کیفیت محصولات جاری و همچنین تولید محصولات جدید یا سفارشی، همیشه از مهم ترین اهداف شرکت بوده است.

امروزه محصولاتی که مطابق هدف گذاری شرکت ساخته می شوند، غیر از تنوع فامهای آنها که بسیار گسترده هستند، به چند گروه اصلی از جمله گروه های زیر طبقه بندی می شوند:

  • خانواده رنگهای پلاستیک، نیم پلاستیک و آکریلیک پایه آب
  • رنگها و پوششهای ارتقا یافته با مواد نانو
  • خانواده پوششهای صنعتی و حفاظتی
  • رنگهای ترافیکی مقاوم به سایش
  • خانواده رنگهای روغنی پایه حلال
  • محصولات مهندسی مگامن، مگااستون و پوشش عایق بام
  • انواع روغن الیف، بتونه، لاک و جلا
  • انواع تینر و هاردنر
  • رنگهای عایق حرارتی، رنگهای ضد حریق و مقاوم به حرارت
  • انواع پوششهای کف، پوششهای آنتی باکتریال و بهداشتی

افتخارات شرکت رنگ الوان

داشتن نیروی انسانی شایسته و متخصص با تجربیات حرفه ای و میدانی در بخش های گوناگون شرکت تولیدی رنگ الوان، به عنوان عظیم ترین سرمایه های درون سازمانی محسوب می شود.

اعتقاد به رعایت استانداردها در کنترل کیفیت مواد اولیه، فرایند تولید، محصول نیمه ساخته، لوازم بسته بندی و محصول نهایی، عامل دستیابی به این کیفیت پایدار و پیوسته محسوب می گردد.

رنگ الوان پس از سال ها تلاش در زمینه صنعت رنگ کشور، به پشتوانه اعتماد مشتریان خود، به عنوان یک برند ملی و منطقه ای در بخش های زیر برگزیده شده است:

رنگ های ساختمانی   Decorative  Paints

رنگ های  حفاظتی  Protective  Paints

محصولات مهندسی Engineering Products

معرفی برخی از محصولات شرکت رنگ الوان

شرکت رنگ الوان، محصولات متنوعی دارد. رضایت بالای مشتریان از این برند سبب شده است تا فروشگاه رنگ، چسب و ابزار امیر اقدام به پخش محصولات این کارخانه کند. لیست قیمت رنگ الوان در ابتدای همین صفحه درج شده است. در ادامه به معرفی برخی از محصولات شرکت رنگ الوان می پردازیم.

رنگ اکریلیک (لاتکس)

رنگ اکریلیک لاتکس الوان با استفاده از با کیفیت ترین رزین های اکریلیک پایه آب تهیه شده است.

برای رنگ آمیزی سریع، زیبا و بادوام همه سطوح، در داخل و خارج ساختمان کاربرد دارد.

قابلیت شستشو، قدرت پوشش عالی، سهولت اجرا، سرعت خشک شدن بالا و قابلیت رقیق شدن با آب، نداشتن بوی نامطبوع، مقاومت در برابر سایش، اشعه خورشید و نور ماوراء بنفش، عدم جذب گرد و غبار و سازگاری با محیط زیست از مزایای این رنگ می باشد.

این محصول برای کاربرد های مختلف در انواع مات، نیمه‌مات و براق عرضه می‌گردد.

پوشرنگ تمام پلاستیک مات الوان

پوشرنگ تمام پلاستیک مات الوان بر پایه کوپلیمر وینیل استات ساخته شده است.

این پوشرنگ برای کلیه سطوح داخل ساختمان کاربرد دارد.

مقاومت عالی در برابر شستشو، خشک شدن سریع، قدرت پوشانندگی عالی، قلم خوری مناسب، چسبندگی عالی، رقیق شدن با آب، سازگاری با محیط زیست، نداشتن بوی نامطبوع و سهولت اجرا از مزایای این پوشرنگ می باشد.

پوشرنگ روغنی آلکیدی براق الوان

پوشرنگ روغنی براق آلکیدی الوان بر پایه آخرین فرمولاسیون موجود در صنایع رنگسازی و سازگار با آب و هوای مناطق گوناگون تهیه شده است.

این پوشرنگ دارای زمان خشک شدن، قدرت پوشانندگی، چسبندگی و دوام  مناسبی بوده و پایداری خوبی در مقابل سایش و عوامل جوی از خود نشان می دهد.

لذا جهت محیطهای خارجی و داخلی و کلیه سطوح چوبی، آهنی، سیمانی، آجری، گچی و آردواز پیشنهاد می شود.

پوشرنگ نیم پلاستیک مات اوستا نقاش

پوشرنگ نیم پلاستیک مات اوستا نقاش بر اساس کوپلیمر وینیل استات تولید شده است.

این پوشرنگ جهت کلیه سطوح (گچی، بتونی، سیمانی، آجری، چوبی و آردواز) داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

پوشرنگ روغنی آلکیدی الوان

پوشرنگ روغنی آلکیدی الوان بر پایه آخرین فرمولاسیون موجود در صنایع رنگسازی و سازگار با آب و هوای مناطق گوناگون تهیه شده است.

این پوشرنگ دارای زمان خشک شدن، قدرت پوشانندگی، چسبندگی و دوام مناسبی بوده و پایداری خوبی در مقابل عوامل جوی و سایش از خود نشان می دهد.

لذا جهت محیطهای خارجی و داخلی و کلیه سطوح آهنی، چوبی، گچی، آجری، سیمانی و آردواز پیشنهاد می شود.

پوشرنگ نیم‌پلاستیک مات الوان (1)

پوشرنگ نیم‌پلاستیک مات الوان (1) بر پایه کوپلیمر وینیل استات ساخته شده است.

این پوشرنگ جهت کلیه سطوح داخل ساختمان کاربرد دارد.

خشک شدن سریع، قلم‌خوری مناسب، سهولت اجرا و قابلیت رقیق شدن با آب، چسبندگی عالی، سازگاری با محیط زیست و نداشتن بوی نامطبوع از مزایای این پوشرنگ می‌باشد.

خرید رنگ الوان در پاکدشت

گفتیم که شرکت رنگ الوان یکی از برندهای مطرح تولید رنگ در ایران است. به طوری که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. شما می توانید انواع رنگ تولید شده توسط این برند را به راحتی از نمایندگی های رنگ الوان تهیه کنید. نمایندگی رنگ الوان در پاکدشت، آماده عرضه انواع رنگ الوان به شما عزیزان می باشد.

لیست قیمت رنگ الوان در ابتدای همین صفحه درج شده است. شما به راحتی می توانید برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش به صورت آنلاین، با ما تماس بگیرید. فروشگاه رنگ، چسب و ابزار امیر، با فروش عمده و تک انواع رنگ، به شما کمک می کند تا با صرف هزینه کمتر و در زمان کوتاهتر محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

نوشتهٔ پیشین
نمایندگی رنگ هیراد شیمی در پاکدشت
نوشتهٔ بعدی
لیست قیمت رنگ هادی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید